• (iOS) Buddy Toss kapāt izturību

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Buddy Toss ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Buddy Toss IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kapāt izturību ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Buddy Toss 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Esmu no tā atkarīgs, tāpēc jūs mētājat savu draugu, bet es vēlos, lai jūs varētu iet tālāk, varbūt kaut kā izstumtu savu draugu no visuma, bet iemesls, kāpēc es tam devu 3, ir tas, ka ir pārāk daudz spēka skatīties reklāmas. reklāmu apstājas tagad

    Šī spēle ir forša, taču tajā ir pārāk daudz reklāmu un to nav iespējams spēlēt

    Linda Leen "Lūgums" (intro) Labāko dziesmu koncerts Arēnā ...

    Man patīk šī spēle, kas sasniegta ar augstāku rezultātu līmeni, un man ir jāsniedz daži ieteikumi 1. Būtu daži sociālo mediju savienojumi, kas palīdzētu lietotājiem saglabāt un saglabāt spēles progresu 2. Ir jābūt dažiem līderu saraksta materiāliem, lai spēle būtu b. aizraujošāka

    Šī spēle ir ļoti forša, un es mīlu šo spēli, taču to ir ļoti grūti spēlēt, un mana vismīļākā spēle ir draugu mešana, un es piešķiru šai spēlei visas zvaigznes, jo jūs zināt, ka draugs toss ir mana mīļākā spēle un pirmo reizi rakstu par savu ļoti mīļākā spēle, draugu mētāšana, ja jums patīk šī spēle, neaizmirstiet rakstīt tāpat kā es. Es domāju, ka AL no šiem cilvēkiem mīl šo spēli, tāpēc šodien ir tik daudz rakstīšanas, un puiši redzat, ka šodien

    Šī ir ļoti slikta spēle

    Tā ir laba spēle, piekrītu

    30 sek reklāma pēc KATRA neveiksmes/restartēšanas ir kaitinoša!! jautra spēle, bet nav tā vērta

    ES jūtos lieliski

    Es ievietoju 3 zvaigznes, jo spēle liek man smaidīt. Man patīk šī spēle, lūdzu, izveidojiet citu prieka spēli, piemēram, šo spēli


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :